ecrineymen Teşekkür ederim , şuan ne iyi ne kötü. Öksürük halsızlık devam gece uyuyunca ateş düşüyor sabah kalkınca 37.6 fılan oluyor. Halsızlık oluyor.
Dolvende midesinden dolayı yasak gastirit ve reflü var.
Biz nöbeti 4. Ay aşısından sonra geçirdik o gece , bi dha olmadı