Geçenlerde bununla ilgili yazılar gördüm 5 saat sürdü falan diyen olmuş. Ben daha önce aldım ama o kadar uzun sürmedi en fazla 1 saat sürmüştür diye hatırlıyorum. Bu ilaç alerji yapabilen bi ilaç o yüzden kolay kolay önerilmiyor ben iki hafta ara ile iki kez almıştım hastane odasında serum şeklinde veriliyor ağzınıza pas tadı geliyor o verilirken. O dönem bu kadar alerjik olduğunu bilmiyordum ben de ama ciddi şekilde alerji yapabiliyormuş. Doktor önerdiyse sprun olmaz diye düşünüyorum, alerji serumu ile birlikte isteyebilirsiniz bence yapılacaksa