12jale12 Evet 1 yaş doğum gününü biz de dişsiz kutladık. 13. ayın sonuna doğru alt iki dişi patlamıştı ilk olarak. Ben de çok gecikti diye biraz endişe ediyordum açıkçası, ama doktorumuz hep normal olduğunu genetik faktörler sebebiyle 17:18 aya kadar gecikebileceğini söylemişti, dokuzuncu ayda rutin kontrolde kan tahlili yapılmıştı orada da D vitamini eksikliği tiroit bozukluğu gibi bir şey görülmediğinğinden endişe edilecek bir şey yok demişti doktorumuz. B biraz annebaba da etkiliyor genetik faktörler yani benim de mesela 11 aylıkken çıkmış dişim. Yani doktoru normal diyorsa endişe edilecek bir durum görmüyorsa hiç dert etmeyin.