Minikmucizemmmmmm Merhabalar toki çıkmadı paramı çekmeye çalışıyorum atm den ama ödeme bulunamadı diyor çoğu kişi iadesini aldı benim görünmüyor tokiyi arıyorum ulaşamıyorum başına gelen varmı ne yapabilirim 5000 tlm kayboldu
Tugcebb Minikmucizemmmmmm nerden yatırmıştınız ? Ben ziraatten yatırmıştım, internet bankacılığından girdim yine yeni hesap açmışlar oraya atmışlar.
minnakanneyim Minikmucizemmmmmm ben ziraatten yatırmıştım ama halk bankasından alınıyormuş ordan aldım birde halkbankası ATM’den kartsız işlemlerden deneyin
Minikmucizemmmmmm Tugcebb ziraattan yatırdım sistem hatasına takılmışım bankanın içinden çekebilirmişim arayıp öğrendim