uykuusuzmom yok ben tefal kullanıyorum süpürge çokta memnunum borusu kıvrılıyor altlara eğilmiyorum
Annem kablolu büyük normal süpürge kullanıyordu o da arnicaydı onun çekimi de aşırı güçlüydü bunu da o yüzden arnica aldık migrosta 9 bine düşmüştü hani bugün benim ki bozulsa bende gider onu alırım hafif bide o yönü de güzel