twoboysmommy Bebek arabasına oturmuyor hadi onu anladım ama normal arabada bile seyahat edemiyoruz asla durmuyo ne oto koltuğu ne kucak hiç durmuyor surekli ağlıyor 9 aylik böyle olup çözüm bulan var mi
[silindi] twoboysmommy bilgim yok ustde kalsin, bizimki arabayla seyahet edeeken sakindir genelde etrafi izler, camdan bakar
Marianne twoboysmommy huy meselesi. Bazı bebekler maalesef böyle. Benimki ilk 2 ay ağladı. Şimdi yavaştan alışmaya başladı, pusetini ön koltuğa bağlıyorum beni görünce sakin oluyor. Bir iki ağladı, ağlamak çözüm olmadığını idrak etti sanırım.
ipeksiiimom twoboysmommy bizimki de öyleydi bebek arabasını hic sevemedi ama bisikleti sevdi onunla çıkıyoruz büyüdükçe arabada durma isi de kolaylaştı 2.5 yasinda konusa konusa gidiyoruz 😂
Ballilokmam11 twoboysmommy mesela pusette ağladığında kucağa alıp susturmaya calisiyormusunuz yada bebek arabasında işin sonunda alıyor musunuz eğer öyleyse nasıl olsa alacak diyip devam edebilir ağlamaya benim de 2 çocuğumda başta sevmedi ağladı tabi ama işin sonunda orda oturacaklarini anlayıp durdular iyiler şimdi