miraykus2 pişik yapan bez değil, hijyen rutininiz. Saydığınız bütün bezleri kullandım, şimdi de Molfix kullanıyorum. Hiçbiri pişik yapmadı. Her çiş yaptıktan sonra bekletmeden bezini değiştirin, ıslak mendil değil, pamuk ve ılık su kullanın. Sildikten sonra kuru pamukla kurulayın, tam kuruduktan sonra bariyer kremi sürün. Çişli bez ne kadar uzun süre ciltle temasta kalırsa o kadar da sera etkisi yaratır. Orta asidik bir ortam oluştuğu için bir de sürtündüğü için cilt tahriş oluyor.