metehan04 Kızlar tesettürlüyüm evin içinde kullanmak için düzleştirici istiyorum çok yüksek fiyatlı bir şey istemiyorum, saçlarım ince ve cılız bu düzleştirici güzel düzleştirir mi acaba
tazeanneyimbennn metehan04 arzumun bu modeli var bende saçlarım gür olduğu için baya uğraşıyorum yaparken düzleştirici gibi yapmıyor daha fönlü gibi yapıyor
queenofrose metehan04 arzunun o makinasıni da dolap uygulmasindan almıştım. Orayada bakabilirsin. Kutulu satanlar falan var. Benimki çok uyguna geldi
ipeksiiimom metehan04 aynısından vsr benim normalde saclarim kabarık biraz ve dalgalı bununla yapınca bi tık daha iyi oluyor eger saçınız benimki gibiyse tavsiye etmem. Ayriyeten braunun bi düzleştiricisi var onu kullanıyorum
queenofrose metehan04 kabarıyor saçlar bunlarla. Normal biz düzleştirici almanızı tavsiye ederim. Onla hem duzelstirebilirsin, dalga verebilirsin, biraz bakımlı durabilir. Birde bu sanırım çok uzun ömürlü olmuyor. Arzunun aynısı var bnde. O belki olabilir
Kuzularinanasi metehan04 bunu asla ama asla almayin.sacimi mahvetti 1 kez kullandim tüm sacimi kirdi.yorumlarina asla aldanmayin.
Nissy Hacimli bir görüntü istiyorsanız eğer fön tarakları doğru seçim ama jilet gibi bir düzlük istiyorsanız klasik düzleştiriciler daha iyi oluyor. ☺️
metehan04 Nissy jilet gibi düz olması mecbur değil günlük evin içinde pratik olsun diye düşündüm, tamamen düz olmasa da yine de hafif düz yapar mı
Ftet metehan04 bende var bende kapalıyım evet gayet düzleştiriyoe ama jilet gibi değil fönlü olduğu için saçı biraz kabartıyor krem sürerseniz yapmaz ama iş görüyor şekil veriliyor
metehan04 Ftet saç kabarmaması için önerebileceğiniz bir şey var mı, banyo sonrası da saçlarım çok kabarıyor çünkü
Kuzularinanasi metehan04 bnde yorumlara aldandim.mahvetti kesinlikle 1 kerede hemde.bu tarz fircali seyler sac kiriyor.alacaksaniz fircali olmasin ona fikkat edin.firca kismi saci kirpik kirpik kopariyor.