4eeee Merhaba arkadaşlar İş için Almanya’ya gideceğim. Önerebileceğiniz bir bebek arabası modeli var mıdır? Sağlam, kaliteli ve az yer kaplayan? Ayrıca uçakta bebek olmadan bebek arabası getirebiliyor muyuz? Bilgisi olan var mı?
sarikavun 4eeee cybex alin rahat edin alman markasi oldugu icin orda baya uygun oluyo. Koliyle ayri bi sekilde veriyosunuz ucaga bagaja
sarikavun 4eeee bildigim kadariyla ek ucret oduyosunuz. Benim ablam alip getirecekti ordan o zaman ek ucret demislerdi ama ben baska marka begenip aldim o yizden kaldi
sarikavun 4eeee ama kabinboyunu alip kutuyu acip yaniniza kabin icine alabilirsiniz canta gibi kucucuk oluyo katlaninca kabin valiz boyutunda ama baska kabin cantasi alamazsiniz yaniniza bebek yok cunku yaninizda benek olsa ikisini da alabilirdiniz ama tek olunca tek canta oluyo