Hayırlı hafta sonları arkadaşlar benim oğlum 29 aylık kilolu bir bebekti bayram sürecinde bir enfeksiyonu atlattık bu sebepten dolayı zayıfladı çocuk doktoruna kontrole götürdüğümde de göğsünün altında hafif bir oyukluk fark etti bunun için kardiyoloji ile göğüs cerrahına yönlendirdi bu durumla karşılaşan var mı bana da fikir verip içimi rahatlatır mısınız