gayedilekci yenidoğan için 22 biraz düşük olabilir. İçine body giydirip üzerine tek kat takım giydiriyordum 23 derece oluyordu genelde içerisi ben oda sıcaklığı düşünce hemen ısıtıcı çalıştırıp dengeliyordum bebeğim 1900 gram eve geldi çünkü, yıkarken de ısıtıcı açıyorum hala giydirince kapatıyorum hemen, yıkarken oda sıcaklığı 24-26 derece arasında oluyor genelde.