helinky benim oğlum da 20 aylık bizim de ayımıza göre kelime sayımız az 10 civarı kelimesi var doktor kesinlikle ekran yok diyor ekran bebeğinizi geri götürüyor malesef. Seyahat esnasında telefonumdan kendi videolarını izledi bi kaç kez ona bile o kadar çabuk alıştı ki vermemeye çalışıyorum bazen çok ağlıyor bi kaç dk açıyorum doktor onu da izlemesin dedi.