Ya kızım 5-6 aylıkken suyu çok seviyo içiyordu şimdi 21 aylık kaşıkla zor içiriyorum bardakla veriyorum diliyle ite ite döke döke içiyor eline alıştırma bardağı veriyorum ağzına dahi alıp içmiyor pipetle de içmiyor ne yapmam lazım nasıl alıştırmam gerekiyor yaşayan anneler varsa beni de bilgilendirebilir
Mi neler yaptılar