emelcann kuzeyselin benimki 5 te uyanıyor bakmıştım da uyku hormonu o saatlerde azaldığı için ve hava yavaş yavaş aydınlanınca sabah oldu sanıp uyanıyorlarmış bende çekiyorum kaç gündür bu durumdan
asilhanmoms kuzeyselin 7 de uyansa dua ederim 5-6 gibi uyaniyor ve sonra asla yatak odasinda besikte uyumuyor kucagimda uyumak istiyor ben anne olmadan once 12-1 de uyanirdim simdi 7-8 de uyansa diye dua ediyorum😂
Marianne kuzeyselin kortizol hormonu o saatte zirvede salgılandığı için. Biyokimya reaksiyonlar vücutta bu şekilde gerçekleşiyor.