eksp aynl durumdayım, doktorumuz artık gece beslenmesini kes dedi ama tek başına yapamam, çok zor,meme olmadan geri uyumuyor, diş donemleri çok zor, ve bence daha bebekler, ve bize, bizim kokumuza ihtiyaclari var, aslinda ben kesmek değil de daha çok sayı olarak bir ve ya iki beskenme istiyorum olsun, ama bebeğim her saat basi uyaniyor istiyor