oglusannesii Kızlar oğlum 3 aylık doğduğundan beri ara ara tutuyor ama tam alıştırmadım istikrarla tutması için zorla ağzına tıkıyorum genelde dışarıdayken ya da evde canı isteyince tutuyor tamamen alışsın istiyorum önerileriniz var mı ?
anonimomss oglusannesii 2 günlükken vermiştim suan 3 ay 25 günlük sadece uykuya geçişte ve dışarda tutuyor uykuluyken deneyin
suheyliii oglusannesii eğer alışmıyorsa zorlamayın, benim oğlumda alışmadı şuan 3 yaşında. Emzikten ayırması da zor oluyor sonra. Bence hiç alıştırmayın boşverin
ceylanco oglusannesii alırsa yine 4. Ay atak döneminde alır alıssın isstiyosanıx 4. Ayın sonuna kaadar deneyin bırakmayın benimkide doğdugunda direk vermedigiim icin sknra almadı burdan biri yazmıstı 4. Ayında alıstı
oglusannesii yavruaslanlar yaaa alışmayan çocuk alışmıyor diyorlar ama ısrarla tutturmaya çalışıyorum
oglusannesii suheyliii gece sık uyanıyor benle doğum yapan arkadaşımın bebeği emzik tuttuğu için gece sık uyanmıyor uykuya geçişi rahat sırf bunun içim istiyorum
suheyliii oglusannesii acıkıyor olabilir mi? Yada gazı var mı? Her bebek farklıdır, ihtiyaçlarıda farklıdır
seher577 oglusannesii varsa elinizden nerden geldiğini bildiğiniz doğal pekmez suyla seyreltip emziğe batırın valla 2. Aydan 6. Aya kadar öyle yaptım tüm ataklarda yardımcı oldu sakinleşmesine sonra sadece uykuya dalarken almaya başladı yeterli benim için emzirirken uyuyor zaten peşine veriyorum hemen
oglusannesii seher577 ikinci aydan itibaren pekmez kullanmanız sindirim için sakıncalı değil mi bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın
Mom_87 oglusannesii uykuluyken deneyin. Benim de oğlum tutmadı. Artık umutlarım kesilmişti ama yine de arada bir ağzına depiyordum. 4 aylıkken tuttu. Sadece uykuda alıyor. Normal zamanda tükürüyor.
oglusannesii Mom_87 ya benim oğlum canı isteyince alıyor istemeyince midesini bulandırıp tükürüyor tamamen keyfine bağlı
seher577 oglusannesii valla bende öyle düşünüyordum asla yapmam asla vermem asla sallamam asla zararlı diyordum verdiğim gibi sanki kan değeri yükseldi gibi geldi hiç hastalanmadı o aralar elleri ayakları sıcacık oluyordu bıraktığım gibi hastalanmaya başladı demir damlasını da tam içemiyor kusuyor hep geri pekmez vermeye başlamak istemedim her yere dökülüyordu sürekli yapış yapış ama ben faydasını gördüm zararını hiç görmedim bir de bakkal emziği deneyin
oglusannesii Mom_87 ha ha ha az önce uyuyordu ağzına tıktı yavaş yavaş midesini bulandırdı tükürdü bakalım ne zaman tutacak
Mom_87 oglusannesii farklı emzikler de deneyin bir de. Ben Philips avent 0-2 ay olandan aldım tutmadı. Aynı emziği 0-6 ay olandan aldım tutmadı. Wee baby yuvarlak uçlu aldım tutmadı. Sonra birden kızımın 6-18 aylık olan wee baby ortodontik emziğin tuttu 😂 ben şok. Baya bir onunla devam etti. Sonra ablası bu benim emziğim diye geri alınca tekrar yuvarlak uçluyu verdim ve onu tuttu.
oglusannesii Mom_87 denedim bacım 4 emzik denedim farklı markalar yok tutmuyor keyfine bağlı oğluşumun