Mariposa 2 aylık kızım var, 4-5 bazen 6 gün kaka yapmadığını biliyorum, sadece mamaya zeytinyağı damlattık bi de probiyotik kullandık o şekilde ilerledik, yavaş yavaş düzeliyor, ama sizin bebeto kaka ve gaz problemi zamanını geçmiş gibi, tabii doktorunuz daha iyi yönlendirir sizi, siz doktorunuzun tedavisiyle devam edin.
Duphalac ben kendim için kullandım hamileliğimde, kakayı yumuşattığı için kolay çıkmasını sağlıyor, tadı da fena değildi diye hatırlıyorum, işe yarayacaktır çocuğunuzda da.