16 ay önce sezeryan oldum ve yoğun kabızlık yaşadığım zamanlar oldu aylardır da üstünde çok durmadigim bir durum artık iyice rahatsız etmeye başladı sezeryan izinin sağ tarafında sanki içten bir balon var gibi sanki bişey var gibi sırt üstü yatınca orada bir basınç hissi oluyor dokununca gidiklaniyor gibi mi desem böyle tuhaf bişey sol tarafta sorun yok bazen aşağılara kadar ağrı vuruyor fıtıktan şüphelendim ama fıtığı da billiyorum yan yatınca daha rahatım gaz vs oldugunda sırtımin sağ yani da ağrıyor anlamadım ne acaba bu his normal mi