Arkadaşlar kızım 2 aylık oldu. Bu zamana kadar hep meme+mama olarak ilerledim. Emzirdikten sonra arkasından 60cc mama veriyorum. Kilo alımı çok iyi dedi ebemiz. Mamayı bırakmak istiyorum ama kilo alımı düşer veya sütüm yetmez aç kalır diye çok korkuyorum. Siz nasıl bıraktınız mamayı veya meme+mama verenler kaç cc mama veriyor size sormak istedim.