Pamukhanim_ bu testi ben de Dr Umur ozdalin sayfasinda görmüştüm, kendiside zaten açıkliyor, ozfarkindalik 18-24 ay arasında oluşur, yani 24 aya kadar vaktiniz var, hiç korkmayin bebeğinz gelişimi de güzelmiş zaten, daha vakti var
Dünden beri eşim de beni zorluyor hadi yapalim biz de ama yapmiyorum, cunki bebeğim daha 12,5 aylik ve farkindaliği oluşmaz, biraz daha zamani var şimdi yaparsam o yapamdikca bosuna strese giricem