Altı aylık bebeğim geçen hafta pazar gününden beri kabız pazar günü poposunda kanama oldu ve acile gitmiştik orada bize duphalac şurup verdiler günde bunu 5ml olacak şekilde kullanıyorum bu süreçte ek gıdaya da devam ediyorum ama hala keçi kakası gibi yapmaya devam ediyor buna destek olarak zeytinyagı da veriyorum pazartesi günü için doktordan randevu aldım bu sürece kadar ek gıdayı kesmeli miyim sizce