Anne olduktan sonra bazı şeyler gerçekten hayat kurtarıyor… İyi ki almışım dediklerimi bırakıyorum, belki birine fikir olur 🥹
✨ Reflü yatağı → Özellikle ilk aylarda kurtarıcım oldu, daha rahat uyudu
✨ Elektrikli ana kucağı → Bazen tek başına kahve içebilmek bile lüks 😅
✨ Emzirme yastığı → Hem benim belim rahat etti hem bebeğim daha konforlu beslendi
✨ Buhar makinesi → Özellikle hastalık döneminde çok işe yaradı ,kış bebeği olduğu için oda nem seviyesini ayarladığım için rahat ettik
✨ Göğüs pedi → Küçük ama hayat kurtaran detay
Şimdi sıra sizde 👇
Sizin “iyi ki almışım” dediğiniz ürünler neler? Yazın da herkes faydalansın 💬