muazze ben üniversite hastanesinde yaptırmıştım benim tutmadı çünkü insülin direncim yüksekmiş bu sorunu çözdükten sonra hamilelik gerçekleşti tabi öncesinde uzun bir sürecim oldu hsg vs. Benimle aynı hafta aşılama yaptıran hastanede tanıştığım arkadaşın tutmuştu. Şansı %25 arttırıyor. Bu zamana kadar kullandınız mı bilmiyorum ama sizin durumunuza göre ya regl ikinci günü ya da bitince yumurta olgunlaştırma için klomen, letu tarzı bir hap ya da iğne kullanılıyor 5 gün kullanmıştım ben, sonrasında gün gün kontrol ediyorlar ultrasonda ve yeterli olgunlaşma gördüğünde çatlatma iğnesi yapmanız isteniyor belli bir gün ve saatte. İğnenin saatine göre randevu veriliyor, randevu saatinden bir saat kadar önce eşiniz sperm veriyor o spermlere yıkama yapılıp hızlı ve sağlıklı olanlar enjektöre hazırlanıyor. Siz idrara sıkışık bekliyorsunuz çatalda ultrason bakılırken bir yandan içinize bir boru yerleştirilip bırakılıyor. 10 dakika sürüyor yaklaşık benden 15k kalkmamam istenmişti. Sonrasında evde yatmanıza gerek yok ama ağır iş yapmazsanız iyi olur. Evde de doktor yönlendiriyor zaten ilişkiye girmeniz gereken günleri. Bir de aşılama öncesi üniversite hastanesi diye mi bilmiyorum evlilik cüzdanı kimlik fotokopisi gibi evraklar istenmişti bizden