oflu615 Merhaba sezeryan doğum sonrası 8 aylık bebekle tekrar hamile olan varmı? Ve süreciniz nasıl geçti? Bira bahsedermisiniz? Kendimi hamile gibi hissediyorum adetim de gecikti lütfen biraz bilgilendirirmisiniz?
Rabiiul oflu615 korunma şekliniz nasıldı acaba ? Kardeşim 5-6 aylıkken annesi diğerine hamile kaldı biraz zor süreç araları yakın olduğu için bende kızım 13 aylıkken hamile kaldım 12 gün önce doğum yaptım
asennaa oflu615 14 aylıktı tekrar hamile kaldığımda. Dikiş yerlerimde bi problem yaşamadım karnım şişerken. Ama bebeğim küçük olduğu için sürekli kucak istiyordu, onu kucağıma indir kaldır o zorluyordu, sonuçta o da bakım istiyor.
Elvinemine oflu615 kizm 10aylikken hamiel kaldım.masllah hiç bis orunum olmadı dikisimde falan.39haftaya kadarda sağlıklı yurutdum hamileligimi.ikimci serzeyanimda baya iyi geçti cabukda toparlandım.simdi oglum5aylik kizm 24aylik😍🧿🙏sizde varsa sagsalim yavrunuza kavuşun insallah
oflu615 koalaaa baktım canım amao normal doğurmuş ben sezeryan oldum normal vajinal doğursaydım korkmazdım ama şimdi sezeryan olunca dikiş yerleri oldugundan acaba içerden karın şişince bi sorun yaşarmıyım diye endişe ediyorum o yüzden sormak istedim
birminnakannesi06 koalaaa onlara göre ne var 4 tane bakıcı değiştirmiş üstelik eşi evden çalışıyor annesi kayınvalidesi full destek paketi gibi 😃
oflu615 Rabiiul geri çekilme bakım olarak zorluğunu mu kastediyorsunuz? Aslında ben sağlık açısından merak ediyorum yani ameliyat yarasında bi aorun oluyor mu bi rahatsızlığı oluyormu yoksa ilk hamileliğimde bi sorun yaşamadım eğer gene hamileysem üzülmem Allahın bi bildiği vardır sevinirim hatta çünkğ ben çok geç hamile kaldım çok bekledim ama işte merak ettiğim sağlık açısından bi sorun olurmu acaba
hemshireanne oflu615 karnınızın şişmesine daha zaman var ama siz yine de doktorunuzla görüşün. Kişiden kişiğe değişiyor. Bazı insanlar bu kadar erken hamileliği yürütebiliyor. Yolları var yani bir yerden sonra hep korset takmayı öneriyorlar ağırlık kaldırmamak vs ama bebekle bu pek mümkün olmuyor
Elvinemine hemshireanne oğlum doguncaya kadar kizm kucagimda oldu hiç bis orunum olmadı .bandaj bile aldım kullanmadım çok gereksizmiş