_Defnem Merhaba güzel anneler bebeğim 5 gün sonra 6.ayına girecek ek gıdaya başlıcam ilk yoğurtla başlamayı düşünüyorm. Size sorum şu pastörize sütü kaynatıp mı mayalamam gerekiyor yada sizler nasıl yoğurt mayalayalıyorsunuz şimdiden teşekkür ederim
Ikrazumra19 _Defnem gunluk sut kullanicaksiniz kaynatmaniza gerek yok zaten kaynatilmiyor sadece ilitip mayalanamaniz yeterli yani 1 lt suru tencereye alip 8 e kadar parmaginiz icinde yanmayacak derecede ilitip 1 tatli kasigi yogurdu biraz sutle civiltip icine dokun daha sonra ister kavanozu bosaltip agzini kapatip uzerini örtün isterseniz de tencerede kalsin 5-6 5-6 saat sonra dolaba atarsiniz
pilavustutavuk Ben yeni taşındığım için buradaki Sütçülerden süt alamadım daha.AOÇ nin günlük pastörize sütünü alıp başlamıştım.Halada öyle devam ediyorum
_Defnem pilavustutavuk nerelerden alıyorsunuz AOÇ’nin sütünü bende günlük içim sütü aldım onunla mayalıcam sanırım teşekkür ederim. 🥰
_Defnem Ikrazumra19 öyle yaparım teşekkür ederim pastörize sütle devam edecem sanırım mayalamaya sağolun 🙏
pilavustutavuk handhnde Aslında Ankara asıllı bir firma. Fabrikası Ankara’da. Ama çok bilindik bir marka olduğu halde İstanbul’a gelmiyor mu acaba 🙄