mobgd Kızım 3 günlük 2 bebeğim emzirme konusunda tecrübeliyim ve bebeğim çok güzel emiyordu ama bu akşam 10 gibi göz akında sarılık fark ettim hemen hastaneye gitmeli miyim
sedaki mobgd uykuya meyil, emmede zorluk varsa, yüzünde , gövdesinde ve kollarındada gözle görülür artış varsa gitmeniz iyi olur. Emerken gerçekten yutkunuyor mu dikkat edin Emmehe isteyliyse bol bol emzirin memede tutun yutkunmasınu takip edin
boymom1_ mobgd bence gidin ben bekledim çocuk 2 aylıktı ilaçla bitti sarılığı muhakkak götürün beklemeye gelmez
usenmedimyaptimbirvelet mobgd 5. Gün kontrolünde sarılık testi yapıyorlar zaten değeri yükselirse ona göre fototerapi verirler benim iki bebeğiminde sarılığı düşük olmasına rağmen gözleri sarardı ama vücuduna inmedi
mobgd sedaki sedaki uykuya meyil var ama emmesi de güzel vücudu çok kızarık olduğu için vücudun dan anlıyamıyorum maalesef ama günde 3-4 bez değiştiriyorum
1cocukannesi_1 mobgd günde 3 4 bez biraz az galiba ya doktorumuz en az 6 dolu bez almalısın demişti eğer sararma gözlerden aşağıya inerse gidin doktora