Kızlar 15 günlük oğlum hiç öyle 15 20 dk emmiyor instamomlara bakıyorum hep 30 35 dk emziriyokar benimkisi 5 6 bilemedin 7 dk hızlı hızlı çekip bi uyuyo daha da uyanmıyor :( bende mecbur sarılık atlatıyoruz diye sagip oyoe veriyorum 60 cc bitiriyor çoğu zaman bi geceleri sagmiyorum sabah gideceğiz kilo alımına bakacaklar bez sayisi iyi 7 8 bez alıyorum rahat:
altını açıyorum gaz çıkartmaya çalışıyorum asla uyanmıyor sagarak beslemek de istemiyorum napmam lazım sizin bebeler nasıl emiyor normal mi 5 6 dk emip uyuması