elfff00 sürekli mi emiyor. Yoksa arada bir mi? Neden yaptıgını bulmalısınız. Canı sıkılınca mı, kıskanınca mı, sinirlenince mi uykusu gelince mi. Bir aebebi muhakkak vardır. Kıza emme sen büyüksün bilme ne demek yerine nedenine odaklanıp onu çözerseniz ortadan kalkar insallah. Yani baktınız ki kıskanınca emiyor. O an büyük kızınıza değil. Küçük bebeğinizle konusun. Eveet sen şimdi burada yat bakalım ben ablanla biraz oyun oynamak istiyorum onunla oyun oyanmayı çok seviyorum diyip onu bırakıp büyüğe yönelin. Evet iki bebiş çok zor ama düzene oturtunca ikiside birbirine alısıyoe