Miracinannesi_ Kizlar bende pötikareli bir örtü vardı öyle boş duruyordu kullanmıyordum bende onu kesip masa TV ünitesi orta sehpaya örtü yaptım ama çok mu abartı durmuş orta sehpa ya da TV ünitesindekini kaldirayim mı sizce ya da hiçbiri mı olmamıs https://ibb.co/bYHbhW1 https://ibb.co/RGqrPKSk
svda77 Miracinannesi_ canım benim gözüme hoş geldi gerçekten ellerine sağlık ben severim bu tarz desen
iperir_bul Miracinannesi_ dürüst olacağım asla gönlünüzü kırmak istemem belki tek başına güzeldir bilemem ama mobilyanız ile olmamış. Renkler uyumlu değil.
mamaisqueen Miracinannesi_ pötikare ben çok severim tatlı olmuşlar bence ama mobilyalarınızla çok uymamışlar arada kullanırsınız farklılık olur. Pikniklere çok yakışır bunlar 🫠🌼
12betul Miracinannesi_ Tv sehpanız ve orta masa çizgi desenli olduğu için karışık durmuş . Ama düz renk olsaydı daha hoş olurdu . Ama tamamen kötü de gelmedi gözüme
Miracinannesi_ iperir_bul yok estağfurullah can sıkıntısından vakit geçirmeye çalışıyorum bende fikrinizi belirttiğiniz için çok teşekkür ederim