Cancancan
[bilinmeyen] ayçiçek yağı değil ama paraben ve bha olması tartışmalı. Kimisi zararlı diyor kimisi zararsız diyor. Ben sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum. Deca tabs diye bi damla kullanıyorum. Sadece d3 ve zeytinyağı içeriyor.
Burcakmstftmr
[bilinmeyen] bende kullanmıyprum içeriğinde zararlı maddeler var 4. Ayda kan damlası verecekler oda aynı onu da kullanıyorum 5 aylık kontrolünde doktora sorcam içeriği organik ilaçlar var onlardan kullanmayı düşünüyorum
Sydbll
Ben de kısa bir süre sağlık ocağının verdiği tera D3 ü kullandım ancak içeriğinin kimyasal içerikli olduğunu öğrenince ocean marka vitamin aldım onu kullanıyorum
kayracanim
[bilinmeyen] 2. Ayda doktorumuz değiştirdi saglık ocagının verdiğini wellcare kullanıyoruz
Alyakbrfth
Kesinlikle kullanmayın çoğu doktor önermiyor ayrıca süt alerjisi olan bebeklerin alerjisini azdirabiliyormus doktorum söylemişti bizde doğal olan wellcare kullanıyoruz içind e zeytinyağı da var ve kızıma çok iyi geliyor
Alyakbrfth
Kesinlikle kullanmayın çoğu doktor önermiyor ayrıca süt alerjisi olan bebeklerin alerjisini azdirabiliyormus doktorum söylemişti bizde doğal olan wellcare kullanıyoruz içind e zeytinyağı da var ve kızıma çok iyi geliyor
EymeninnAnnesii
Ben infantum ve devit kullaniyorum. Kış cocugu oldugu icin daha cok vitamin takviyesi gerekiyor dedi doktorumuz. İnfantumda cinko a ve c vitaminleri de var.
Deletedmom58
[bilinmeyen] happy momda tavsiyeler adı altında sağlık ocağının vermiş olduğu damlalar hakkında da biraz yorum yaptıydım bha(kanserojen madde) paraben ve ayçiçek yağı var.. ayçiçek yağıda gaz ve kabızlık yapabiliyor.. ocean kullanıyorum bende bitkisel zeytinyağı içeriyor
AnneVeKuzusu
Deletedmom58 direk eczaneden alabiliyoruz dimi bunu? Fiyatı ne kadar peki biliyo musunz?
Cancancan
[bilinmeyen] tabi değil ama diğer kimyasalların yanında çok masum yani
Adakusumm
Ben kullanmıyorum doktorumuz dac diye bir vitamin önerdi portakal aromalı kızım çok sevdi ayrıca içerisinde a ve c vitaminleri de mevcut
Thesra
[bilinmeyen]
Ayçiçek yağı var evet ve bu yüzden bebeklerin birçoğunda kabızlık oluyor biz özel bir damla kullanıyoruz zeytinyağlı çok memnunuz doktorumuzun önerisiyle
CaganBulut
Bizim doktorumuzda wellcare’i önerdi hamileliğimde de kendi doktorum bana vermişti gayet memnundum o yüzden düşünmeden wellcare i aldım 👍🏻
kayracanim
[bilinmeyen] 50 tl ydi sanırım
Mtg
[bilinmeyen] biz vitasanol kullaniyoruz memnunuz
Deletedmom58
AnneVeKuzusu evet alınabiliyor 30-35 civarına aldık internetten
idilinannesi
[bilinmeyen] verme bence 2 gün kullandım bebeğim durmadan ağladı gaz yaptı ben purdetiva kullanıyorum doğduğundan beri memnunum
nurturkdal
ya kizlar yazilanlari okuyunca korktum sizce bende biraksam mi bi tera yi baska bisey mi alsam eczaneden yoksa dr konttolune gidince dr a mi sorup oyle mi alsam ?