b26ada Kızlar bebeğim 9 aylık. Kontrole gittik, kan verdik. Değerleri normal çıktı. Doktoru demir ve d vitaminini artık kesebilirsin dedi. D vitamini için bana biraz erken geldi ama 9. ayda kesen var mı acaba? Sanki 2 yaşına kadar kullanılmıyor muydu
tazeanneyimbennn b26ada 25 aylık bebeğim doktor 4 yaşa kadar devam dedi beyin gelişimi için çok önemli
Kartanesi26_ b26ada dozunu ayarlar devam ettirir çok çok erken ki d vitamini gelişimi için çok önemli bence kesmeyin başka bir doktora daha danışın
babyisleeping b26ada benim oğlumunda d vit değeri iyi ama doktoru 2 yaşına kadar kullanacağız dedi hatta 2 yaşını geçince de kışın güneş görmedikleri için kışın kullanırsın dedi
ozdenizzz b26ada demir doğru bir karar ama d vitamini 2 yaşına kadar verilmesi gerekiyor dedi bize doktorumuz hatta çevremde ki çoğu bebekli de öyle devam ediyor bunun değeri normal olmasıyla alakalı değil siz araştırın ben içinizi karartmıyım ama önemli bu gelişim için dilerseniz bir başka doktordan da görüş alın.
hindilisalam Bizim de iyi çıkmıştı doktorumuz gün aşırı verelim yazın bırakalım ama kışın yine tavsiye ediyorum dedi, başka bir doktor da evet değeri güzel ama kullanmaya devam edelim demişti? Ben gün aşırı veriyorum 1 yaş kontrolünde bi daha bakılır herhalde
tubitas b26ada doktor bize 8,5 aylık iken kan tahlili yapılacağını söyledi, sağlık ocağındaki hemşire de evet eğer değerleri iyi çıkarsa demir i keseriz demişti ama d vitamini 1 yaşına kadar sanırım
meloni b26ada ben 7. ayda doktor tavsiyesi almadan kestim direkt kan verdiğimizde de zaten her şeyi normaldi doktor kesebilirsin dedi jdkfndmfn
b26ada Her doktorda farklı birşey söylüyormuş valla. Sağlık ocağından da bilgi alacağım bakalım. Buraya da güncellerim.
zynprvlfsn ben kış mevsiminde özellikle D vitamini kullanıyorum,. ilk okulda kızım var ona da veriyorum.
elfrana_03 b26ada benim de 9 aylık olmak üzere geçen kan verdik her şeyine bakıldı D vitamin ve ferritin düşük çıktı.iki haftadır damla kullaniuoruz.cocugim kilo almıyordu sebebini öğrendim gerçekten çok onemli vitaminler.ne zaman keserim bilmiuorum yukselmesi gerek
sarikavun b26ada 1 yasinda bebegim bu ay kesecegiz d vit ve demiri ama eylilde geri baslayacahiz oyle dedi doktoru zaten gunes alacagi icin d vit yeterli olur demiri de 3 ay kesip deger kontrolu yapalim dedik.
myavocado b26ada Biz de aynı şekilde kan tahlili ile 9. ayda bıraktık. 1 yaş sonrası balık yağı başladık. Şu an 20 aylık çok şükür bir sıkıntı yok değerlerinde.
pimpiriklianne43 b26ada bizim doktorumuz 1 yasa kadar 400 1 ve 5 yas arası 600 luk kullanicaz dedi şuan 18 aylik hala kullanıyorum istersen başka bi doktora daha danış