bebilerim Mrb iyi geceler arkadaşlar ben zoratinin kullanıyorum ayıptır söylemesi ilişki de geri çekilme var reglm 5 gün gecikti de normalmi acaba
defnealeyna08 Bi bakın testle falan risk olmuş 🥹 Uzun dönem kullanıyorsanız gecikme olabiliyor galiba ama zaten gebe kalınmaz biliyorsunuzdur yasak zaten ilaç süresince
bebilerim defnealeyna08 7 ay oldu kullanıyorum hep düzenli regl olurdum sonra ilacı günde 2 tane almaya başladm 1 hafta kadar böyle oldu anlamadm gitti ama kasık ağrılarm bel karın ağrısı hepsi var
hayalperest__ bebilerim ben de bir şey sormak istiyorum. Sizde bu ilaç kaygı bozukluğu anksiyete yaptı mı sizin ne gibi şikayetleriniz var
bebilerim hayalperest__ ama bazı kişilerde olabiliyormuş doktoruna danış sen ilacın yan etkilerini bide bol su iç kahve falan içiyorsan azalt uykuların da düzenli olsa seni rahatlatır çok kötü olduğunda ilacın dozunu doktoruna danışarak düşür 30 mg yerine 10 yada 20 tek kullan