usenmedimyaptimbirvelet
Ayyy bu insanların bilmisligi gerçekten , sonra küçücük bebekte kolesterol gördüklerinde ay aman boşver iyi seninki iyi canı içinde olsun demeye de başlarlar keşke ben de zayıf olsam o kadar yani bu insanlar hiç susmuyor hiç üzülme takılma bence gayet iyi , her çocuk aynı olmuyor kızlar daha çiti pıtı oluyorlar ki zaten sen de öyle imissin eşine de Bravo oh çok iyi yapmış