sebeye Ayy bir korktum beneğim 6 aylık şu saate bir yere boş bir yere bakıp bakıp gülüyordu sanki bir varmışta güldürüyordu ve ısrarla kafasını çevirip bakıp bakıp gülüyordu gece gece korktum 😃
noodlesever sebeye benim kızımda bi kere ağlayarak bişey kovaladı odada bende yalnızdım akşam baya korkmuştum 😅
minikmisimben sebeye kızımda 1 yaşlarında tavanda bi yere bakıp güldü güldü sonra el sallamıştı bay bay diyerek bende baktım evde tektim tepkisiz kaldım napayım 😃