Benimde bebeğimde vardı dr gitmiştim dr test vs yaptı rsv olduğunu öğrendik hava vs vermişti sonrasında ilaç tedavisi bittikten sonra uzun bir süre öksürüğü kaldı ve ciğerlerine inmesin diye sürekli serum fizyolojik ile burun yıkama yapıp aspiratör ile günde 3-4 kez çekerek süreci atlattık
Burun deliklerine serum suyu sıkıldıktan sonra sırta pıt pıt vurmak çok işe yaradı bence ama bunu yaptıklarımı öğrenip yaparssanız iyi olur bende hemşirelerden öğrenmiştim