Furkansmomy Mom9 yok biz buluyoruz ordan herşeyi 🤗 hatta daha yeni dün limon kolonyası da geldi tekrar😊 tuvaket kagıtları gıdalar ıslak mendil hepsi var baktım ben dün🙆🏻♀️🙆🏻♀️
Mom9 Furkansmomy çünkü habire yenileniyolar rafları. Millet kıtlıktan çıkmış gibi alışveriş yapıyo. Dün akşam reyon görevlisi bakliyatların çoğu bitti bugun için gelecek dedi. Siz dolu kısmına denk gelmişsiniz demek
Duce28 Nekwam kiz bim , 101 , şok ,migros , carrefour , onur yetistiremiyorlar ürünleri sürekli diziyorlar raflara milleti bir gör çıgrından cıkmış durumdalar . Allah islah etsin . Rabbim akıl fikir versin .
Nekwam Duce28 Allah ıslah etsin demeyelim de Allahin verdigi akilla fikretseler demekk daha doğru olur canımcim.❣
Sakura-chan Rzlgln valla biz virüs çıkmadan önce açlıktan ölmedik şükür. Eşim erteleye erteleye alışverişi evde 1 yumurta kalmamıştı. Virüs çıkıp stokçular piyasaya düşünce korktu adam . Şükür alışveriş yapabildik . Yahu inanmazsınız sıvıyağ yumurta sebze meyve salça hiçbirşey kalmamıştı evde . Ama stok yapmadık ihtiyacımızı aldık