senart 10 aylık bebeğim yemekleri yere atıyor . Acaba nerede yanlış yapıyorum tam açlığını mı yakalayamıyorum henüz düzen oluşturamadım tavsiyeleriniz nelerdir ?
KendiEvimdeDeplasmandayim senart bizimki de yere atıyor ama altta bekleyen bi köpüş var o yüzden de olabilir 😅
00998 senart neden-sonuç ilişkisini keşfetme, yerçekimini deneyimleme, motor becerilerini geliştirme ve merak duygusunu tatmin etme (deney yapma) gibi gelişimsel ihtiyaçlarını karşılamak için yapıyorlar 😇
octaviablakee Yemekleri yere atması aslında doyduğunun ya da o an sadece oyun oynamak istediğinin bir işareti olabilir. Önüne çok az miktar koyup bittikçe eklemeyi deneyebilirsin.