aslanaleynaa kesinlikle öyle bir doktor da bana çok sık emzirme de gazı arttırır demişti tek çözüm üstten bolca gaz çıkartmak, ilaç, damla boşuna kimyasal hiç biri işe yaramıyor zamanla hareketlendikçe bağırsakları geliştikçe azalıyor herkes de damladan azaldı zannediyor, bebeğin bağırsakları geliştikçe hareketlendikçe azalacak.