ayseoflaz42425 anne-kız olarak görmedim ama 2 arkadaşım aynı gün doğmuştu bizde tek bir pasta yaptırıp birisi fazla süslü olduğu için ayşenin dilimi yazan yere makyaj malzemesi, diğeri fatmanın dilimi paraya düşkün olduğu için dolar euro koydurmuştuk. Sizde bu tarz yaptırabilirsiniz belki kendinize göre