Kizlar selamun aleykum. Esimle erzincanda 4 yil bir arada idik. Kizim suan bes yasinda oglum 3 yasinda. Ikisi de havale gecmisi var orda iken ates olurdu ates dusurucu verirdim. Ilik uygulama yaoiyordum. Ama havaleden sonra benim piskolojik takinti kaldi her ates de her bir sey de bir sey olcak diye korkuyorum. Esimden ayriyim esim uzman es gitmeyen yere gitti. Hakkarinin bir daginda. Kayseride evimiz var orda duruyordum ama baktim surekki hastalaniyor ondan ona geciyor Hani iki cocukla yaoamadim annem babam yanina geldim. Adanadayim. Bir bucuk yildan beri. Bir bucuk yil daha burdayiz bakalim allahim kismet ederse. Yani oglum eymen 3 yasinda girdi ekim ayinda aradan Zaman gecti idarar yollari enfejsiyondan tekrar havale gecirdi hastande idik. Birincisi 18 ayda oldu. Yani Ben iyi degilim. Her oksuruk olunca ya day karbim agriyor diyince ne bilim cabin skliyor ates mi olur diyorum hemen. Kaygi kaygi ne olcak Boyle. Mesala iki gunden beri yatamiyorum oglumun ayaklari sicak album sicak ates olcuyorum. 36.8 falan geliyor ayni O da da kizim 36.4 falan geliyor oglumun vucut isisi belki oyle iki gunden beri ne bilim ates mi olir mi acaba diyorum Yemen de yiyesim gelmiyor hakkinizi helal Edin uzun oldu