Bebegım 18 günlük 10 . Gününden itibaren katıla katıla ağlıyor uykuya dalamıyor memeyı reddediyor çaresiz kaldım gazı var karnı çok şiş çıkarmaya çalışıyoruz masaj yapıyoruz dr bu kadar küçük gaz olmaz diyor alerjik olabılır mı bu kadar huzursuz olması aklıma alerjık olması gelıyor