kahvekolik__ Merhaba hanımlar doktora gittiğimde rahim duvarında sıvı birikmiş dedi.. rahim filmi önerdi başımıza geldi mi böyle bir şey ? Aynı zaman da hafif enfeksiyon var doktora demeyi unuttum
dygskerem kahvekolik__ annemin rahminde birikiyordu sıvı istmosel kesesi diye geçiyor ama sürekli ameliyat olmasına rağmen tekrar birikip kese oluşuyodu en son rahmini aldırdı kurtuldu belirtileriniz neydi annemin hep su gibi akıntısı oluyordu kanaması uzun sürüyordu
kahvekolik__ dygskerem geçmiş olsun hiç bir belirti yoktu çocuk isteme ile iğne vuruluyordum yumurta mm ölçümü sırasında fark etti doktor