shd2025 kafayı yemiş durumdayım emme ve dk sında. Emzirme danışmanım hep kızıyor bana. Kendi bırakıyor ve huzurluysa dk tutma artık diyor. Aç bebek belli eder kendini diyor. 3 aylık olacaz 3 gün sonra. Bu zamana kadar hep 10-12 dk emerdi, son 10 gündür 3-4 dk emiyor çıldırmak üzereyim azalmasına ama mutlu duruyor