Kızlar d vitamini vermeyi unutuyorum. Kendimi çok suçlu hissediyorum bebeğim 2 buçuk aylık. Kızlar normal de unutmam ilaçları vs. Neden bilmiyorum bi rutine koyamadım vitamini. Gözümün önünde de olsa unutuyorum. Anne sütü artı mama kullanıyor. Bazı doktorlar 4 aylıkken başlıyorlarmış. Acaba şuan kullanmasak sorun olur mu