35 gün oldu normal doğum yaptım. Bir kaç gündür tuvaletten kalktıktan sonra bile çişim var gibi hissediyorum tekrar gidiyorum yok. Bugünde baya tutamadım duştayken afedersiniz aktı gitti. Bu zamanla geçecek mi tedavi falan olmam gerekiyor mu neden böyle oldu 😔