sessi anlatsamda anlamaz bence , biraz küçük olduğnu düşünüyorum, ama doktorcuıuk oynaya bilirisz,güzel bor fikir, sizi takdir etdim aslinda, bzdede farkli ortamlarda bu doktorda ola bilir ve ya hic gitmediğmz yerlerde ağlama ve kucaktanda inmeme durumu var, mesela bu dongu iceri girdiğmzde değil de onu kucagimzdan indirp soyundurdgmzda basliyor, sonra hic kucaktfan inmek istemiyor orda ağlama basliyan cocuk bir de disarida sakinlesiyor, aslinda biz de kac kere kucağmzdan indirmeden boy falan olcmeye calistik ama yanlis ciktigi icin ağlasa da o durumda biraktik, ve boyle cok ağlayinca stress oluyor insan, insAllah cabuk gecer bu korku🥲🙏🏻