[silindi] ben gurbetteyim öyle aşırı misafirim gelmiyor ama arkadaşlarım gelmek istediğinde bebeğimin akşam 8 gibi uyuduğunu bazen uyanıp yanında yatmamı istediğini, bu durumun bazen yarım saati geçtiğini söylüyorum ve kahvaltı ya da kahveye vs davet ediyorum. Kendim de akşam oturmalarına gitmiyorum. Bebek görmeye geliyorlarsa gündüz davet edebilirsiniz