rumeysaaktug kardelen0606 sen söyledikten sonra iletişime geçtim çok tatlı biri gerçekten biraz bu atak dönemlerini atlatıp başlayacağım inşallah 🙏 🩷🩷
gnsmm rumeysaaktug biraz daha sabredin bence 4.ay bitsin ben 5ay 10günlükken eğitim aldım bu şekilde daha doğru olduğunu söylemişti eğitmen 4.ayda hala uyku döngüleri olgunlaşma aşamasında oluyormuş
erkekannes gnsmm merhaba eğitim bitti mi acaba süreç nasıldı bebek kendi uyumaya alıştı mı ve bu süreçte çok ağladı mı biraz anlatır mısınız
rumeysaaktug alpaslanmom_ 120. Günü dolduran her bebek için veriliyor diye okumuştum ama öyle değilmiş