Kızlar bebeğim 15 günlük saçım berbat beyazdı ön kısmı özellikle. Bugün sadece ön kısmını siyaha boyadım boya süresi maks 15 dk kalmıştır hemen duş aldım güzel yıkadım kafa derimi kuruladım. Yine de korkuyorum süte falan geçer mi ya sonradan aklıma geldi