Kızlar ben aile apartmanında oturuyordum 1 sene önce çıktım ordan kiraya çıktık sorunlar yaşıyorduk diye oğlum kuzenleriylü büyüdü çok düşkündü alışkındı onlara birde bahçemiz vardı orda oynarlardı rahat salabiliyodum çocugu ama ben orada mutsuz huzursuzdum neyse çıktım ama ben vicdan azabı çekiyorum oğlum evde tek başına sıkılıyor tamam anaokuluna gidiyor orda vakit geçiyo eve gelince ve ya okul olmadıgı günler çok sıkılıyo şimdi ben huzuluyum sadece onu kafama takıyorum sizce ben mi abartıyorum ya😞